huh…. lama betul tak main tengah2 panas ni… Ni le cuaca di Kedah kini.  Dalam kejohanan kali ini.. , team IDPTeam1(aku dan pak amir) berada dalam kumpulan 4 drpd kumpulan 25.. kalau tak silap aku. Gementar pun ade… segan pun ada(hahahaha) . Ye le.. semua star2…blake.  Lawan pertama aku, aku berjumpa dengan team dari KK3( Kuala Kangsar ), ayahnya si wan perak daaa… aduyai.. Tapi game tu nak badlah.. walaupun kalah.. Next game aku lawan JKR Kuala Selangor… Team aku menang… Pointer aku ngan shooting aku jadi huhu..

Game terakhir….mesti menang untuk pusingan kedua. Tapi.. kali ni.. aku dapat padang yang teruk( bukan aku sorang je yang complain.. tapi star2 pun complain…maa). Lawan dr team perlis. Tapi kalah….jugak. Maybe nexttime …. ill try it again… 🙂

sekurang – kurangnya… fikiran dan hatiku ini lari seketika dari memikirkan si dia….

aku masih strugle  dengan hati ini…